Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Wojciechowska Maja
(2)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Informacja naukowa
(1)
Internet
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Możliwości kształcenia wizerunku biblioteki poprzez media elektroniczne ; Wirtualni użytkownicy nowoczesnych bibliotek - szansą rozwoju instytucji czy jej zagrożeniem? ; Rola biblioteki w upowszechnianiu kształcenia ustawicznego w społeczeństwie wiedzy ; Metody komunikacji elektronicznej między czytelnikiem a bibliotekarzem ; Biblioteczne usługi on-line. Doświadczenia polskie i niemieckie ; Standardy sieciowe w tworzeniu bibliotecznych witryn internetowych ; Rola narzędzi Web 2.0 w budowaniu wizerunku nowoczesnej biblioteki ; Wykorzystanie Internetu i mediów elektronicznych w badaniach marketingowych ; Blogi narzędziem marketingu w bibliotece ; Tworzenie bibliotek cyfrowych na bazie oprogramowania dLibra ; System Wiki jako nowe narzędzie warsztatu bibliotekarskiego ; Wpływ nowych technologii na organizację pracy oddziałów informacji naukowej ; Opracowanie nowych rodzajów dokumentów w katalogach bibliotek ; Nowe media w pracy nauczyciela bibliotekarza ; Baza i systemy edukacyjne polskich bibliotek pedagogicznych: nowa forma usług bibliotecznych ; Komputeryzacja bibliotek naukowych w Polsce: ewolucja świadomości ; Trójmiejski Zespół Biblioteczny jako przykład współpracy środowisk naukowych w zakresie komputeryzacji bibliotek: wady, zalety, propozycje rozwiązań normalizacyjnych ; Wizerunek biblioteki w Internecie na przykładzie witryn bibliotek holdingu WSB-7 ; Wykorzystanie oprogramowania Open Source w bibliotece akademickiej na przykładzie Biblioteki Głównej Uniwersytetu Szczecińskiego ; Elektroniczny wizerunek Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego ; Jak zarządzać stroną www. Doświadczenia Biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Biblioteki Politechniki Krakowskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Komp. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zastosowanie marketingu w bibliotekach jako niedochodowych organizacjach usługowych ; Public relations w działalności bibliotek ; Wykorzystanie reklamy w pracy bibliotek ; System jednolitej identyfikacji wizualnej ; Czy w bibliotece potrzebny jest rzecznik prasowy? Na podstawie doświadczeń polskich i niemieckich ; Czy bibliotekarze będą potrafili się sprzedać w społeczeństwie informacyjnym? ; Biblioteka - czyli zmiana wizerunku potrzebna od zaraz ; Public relations biblioteki akademickiej. Funkcja biblioteki w kształtowaniu wizerunku wyższej uczelni ; Aktywność naukowa w wizerunku biblioteki akademickiej ; Biblioteki szkolne wobec potrzeb społeczeństwa informacyjnego ; Biblioteka jutra - już dziś. O jej promocji słowem, obrazem i dźwiękiem ; Tworzenie planu marketingowego na przykładzie Ośrodka Informacji Naukowej przy Bibliotece WSB w Poznaniu ; Metody i formy promocji w kreowaniu wizerunku nowoczesnej biblioteki akademickiej - z doświadczeń Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej ; Marketing biblioteczny w praktyce. Z doświadczeń Biblioteki Uniwersytetu Gdańskiego ; Próba stworzenia wizerunku Biblioteki Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu w kontekście strategii promocyjnej uczelni ; Wizerunek biblioteki i bibliotekarza akademickiego. Na podstawie doświadczeń Biblioteki Ateneum - Szkoły Wyższej w Gdańsku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92946 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej